Pierwszy w Polsce bar w windzie - eksperyment społeczny marki Tyskie
  • 1
  • 2
6.02.2019

Pierwszy w Polsce bar w windzie – eksperyment społeczny marki Tyskie

Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać. Marka Tyskie udowadnia w nim, że nawet w tak zwykłym miejscu jak winda można zapoczątkować nowe znajomości. Akcja to część kampanii „Przejdźmy na Ty”, która zachęca do otwartości, poznawania się i dbania o bliskie relacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2019