Avon rozpoczyna program Hello Green Tomorrow
  • 0
  • 1
22.03.2010

Avon rozpoczyna program Hello Green Tomorrow

W ponad 65 krajach rozpoczęła się światowa kampania Avon na rzecz ochrony środowiska. Firma przekazała już pierwszy milion dolarów organizacji działającej na rzecz ochrony i odbudowy lasów deszczowych (The Nature Conservancy). Tym gestem Avon zainicjował projekt Hello Green Tomorrow.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2010

19 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+

Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.