Kolejna innowacja w portfolio marki Burn
  • 0
  • 1
22.03.2010

Kolejna innowacja w portfolio marki Burn

Firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają na rynek kolejny innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn – Burn Tropical. Burn Tropical to pierwszy na rynku napój energetyzujący zawierający minimum 20% soku owocowego. Produkt będzie obecny na rynku od kwietnia tego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2010

19 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+

Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.