Tally Girl i jej króliczek
  • 0
  • 1
22.03.2010

Tally Girl i jej króliczek

Szwajcarska marka Tally Weijl rozpoczęła swą wiosenno-letnią kampanię „Totally Tally”. Wyraziste zdjęcia przyciągającej wzrok dziewczyny z różowym króliczkiem, maskotką Tally Weijl u boku pojawiły się w najbardziej uczęszczanych miejscach Warszawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2010

19 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2010

„Budzimy emocje z zimowego snu” – promocja wiosennej ramówki Canal+

Z okazji pierwszego dnia wiosny Canal+ przygotował promocję swojej ramówki na najbliższe miesiące. Stacja przeprowadzi akcję happeningową pod hasłem „Budzimy emocje z zimowego snu”. Głównym elementem akcji będzie dystrybucja w Warszawie gazetki „Canal+ News”, prezentującej hity wiosennej ramówki. Pod tym samym hasłem realizowana jest także kampania reklamowa w warszawskim metrze.