0 1 0 0 0 9.04.2010„Czy jesteś hardcorem?” – Heureka dla IntelaMarka Intel promowana jest w działaniach wykorzystujących media społecznościowe. Strategią, przygotowaniem oraz realizacją projektu zajęła się agencja Heureka.
0 1 0 0 0 9.04.2010Konkurs na modyfikację logotypu sieci EraPolska Telefonia Cyfrowa ogłosiła konkurs na najciekawszy projekt modyfikacji logo sieci Era. Do rywalizacji pod hasem „Logo jak nowe” zaproszono studentów, absolwentów oraz wykładowców Akademii Sztuk Pięknych.
1 1 0 0 0 9.04.2010Uhonorowani Kreaturą „Drwale” znów na ekranieReklama przygotowana dla mBanku przez agencję Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) wraca do telewizji.
0 1 0 0 4 9.04.2010Polscy medioznawcy o manipulacji w mediachUjawnienie złożonych mechanizmów manipulacji, w które uwikłane są media, to cel spotkania najwybitniejszych polskich medioznawców, którzy gościć będą w Krakowie 16 i 17 kwietnia na zaproszenie studentów socjologii z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0 2 0 0 0 9.04.2010Kreatura 2010 dla Chigo DesignAgencja kreatywna Chigo Design została nagrodzona w XIV edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie Kreatura 2009/2010, w kategorii identyfikacja wizualna.
0 1 0 0 0 9.04.2010Katalog „Kreatorzy” – prezentacje firm organizujących eventy„Kreatorzy” to kolejna, po albumie „Lokacje – najciekawsze miejsca eventowe w Polsce”, ekskluzywna publikacja wydawnictwa Na Czasie sp. z o.o. Składają się na nią prezentacje firm organizujących eventy, zawierające informacje o tychże firmach, przedmiocie i branżach ich działalności oraz głównych klientach. Dopełnieniem prezentacji są galerie zdjęć z imprez oraz krótkie opisy każdej z nich.
0 1 0 0 0 8.04.2010Przetarg Totalizatora Sportowego na obsługę reklamową rozstrzygniętyNajlepszą ofertę w przetargu na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego złożyło konsorcjum trzech spółek: Tuba UdsN, MyPlace oraz Propeller Film. Umowa obowiązuje do końca tego roku, istnieje jednak możliwość przedłużenia jej o rok. Zakres współpracy obejmuje planowanie strategiczne, kreację oraz produkcję.
0 1 0 0 0 8.04.2010Rodzinne historie na FacebookuAgencja 121PR przygotowała na zlecenie Wydawnictwa W.A.B działania promocyjne na Facebooku, związane z książką Michaela Skakuna „Scenariusz ocalenia”.
0 1 0 0 0 8.04.2010Alert Media Communications dla kancelarii prawnej Baker & McKenzieOd początku kwietnia za relacje medialne kancelarii Baker & McKenzie odpowiada agencja Alert Media Communications, pełniąc funkcję jej zewnętrznego biura prasowego. Zadaniem agencji jest ułatwienie kontaktów dziennikarzy z prawnikami kancelarii oraz dostarczanie mediom interesujących tematów z dziedziny prawa.
0 1 0 0 0 8.04.2010Akademia Zysków – program lojalnościowy Grupy ŻywiecProgram jest skierowany do wybranych sklepów detalicznych obsługiwanych przez Grupę Żywiec i opiera się na mechanizmie zbierania punktów za transakcje zakupowe. Od strony technicznej program wspierany jest przez system Comarch Loyalty Management.