- 1
- 2
Arkadiusz Milik ambasadorem kampanii okularów Tommy Hilfiger
Marka Tommy Hilfiger rozpoczęła kampanię z udziałem Arkadiusza Milika. Piłkarz reprezentacji Polski i Juventusu prezentuje kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
Zdjęcia są częścią globalnej kampanii, w której wystąpili tacy sportowcy jak piłkarz Sergio Ramos, surfer Nick Pescetto i snowboardzista Scotty James. – Tommy Hilfiger to marka kultowa. Zawsze o niej było głośno, była widoczna na ulicach. Znałem ją już jako młody chłopak. Pamiętam, że każdy marzył, żeby mieć coś od Tommy’ego – powiedział Arkadiusz Milik.
W nowej kampanii przeważa surowość męskiego stylu. Utrzymane w miejskim klimacie zdjęcia autorstwa duetu fotografów, Vincenzo Schioppa i Jonathana Santoro, oddają ducha sportowej elegancji okularów marki. W kolekcji znalazły się wysokokontrastowe soczewki „Tech”, które zapewniają maksymalną ochronę oczu.
Marka, zapraszając do współpracy Milika, kontynuuje wieloletnią tradycję angażowania czołowych sportowców do swoich kampanii
Współpracowała m.in. z tenisistą Rafaelem Nadalem, kierowcą wyścigowym Lewisem Hamiltonem czy piłkarzem Diego Maradoną. W swoich kolekcjach często wykorzystywała kolorowe akcenty nawiązujące do strojów sportowych, takie jak białe koszulki z numerem na plecach, kurtki baseballowe czy dresy.
Kolekcja okularów Sporty Polo Pique Spring 2023 będzie dostępna:
- na stronie tommy.com,
- w sklepach marki na całym świecie,
- za pośrednictwem wybranych partnerów hurtowych.
- 2