0 1 0 0 0 5.04.2007TOMA bada radość Polaków„TOMA radość w sobie” - to hasło kampanii promującej soki i nektary marki TOMA. Ogólnopolskie badanie realizowane przez instytut Gemius, ma pokazać jakie jest źródło radości Polaków.
0 1 0 0 0 5.04.2007Onet.eu specjalnie dla Polaków na Wyspach Brytyjskich.Grupa Onet.pl uruchomiła Onet.eu – specjalną wersję strony głównej portalu dla Polaków mieszkających na Wyspach Brytyjskich.
0 1 0 0 1 5.04.2007Ciekawie o wizerunku miastW ramach marcowych targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007 odbyła się bowiem pierwsza konferencja Miasto-Komunikacja-Reklama, poświęcona promocji miast i regionów we współpracy z firmami reklamy zewnętrznej. Głównymi bohaterami konferencji były nie tylko duże miasta, jak Wrocław czy Warszawa, lecz także Legnica, Hrubieszów czy Niepołomice, w myśl zasady, że także mniejsze miasta mogą być dumne ze swojego wizerunku.
0 1 0 0 0 5.04.2007Polymus Integrated Communication promuje markę VanishPolymus Integrated Communication wzmacnia pozycję marki Vanish na polskim rynku wykorzystując mechanikę animacji sprzedaży.
0 1 0 0 0 5.04.2007Gdzie wykształcić Visual Merchandisera?Branża Visual Merchandisingu jest chłonna, ważna, ale wciąż nienasycona. Wiąże się to z brakiem w Polsce zaplecza edukacyjnego w tej dziedzinie. Jednak zarysowują się pewne zmiany. Krakowskie Szkoły Artystyczne (ksa.edu.pl) otworzyły rok temu Szkołę Visual Merchandisingu.
0 1 0 0 0 5.04.2007O reputacji firmy w sytuacji kryzysowej na Konferencji PremiumBrand 2007Reputacja firmy w obliczu kryzysu – to temat jednego z wykładów konferencji PremiumBrand 2007, która odbędzie się 31 maja 2007 w hotelu Intercontinental w Warszawie.
0 1 0 0 0 5.04.2007Zakupy na sportowoDominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kibicem jesteś cały czas”, której celem jest poinformowanie o ofercie sportowych kart kredytowych banku. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie działania z zakresu ATL i BTL. Jej początek został zaplanowany na 9 kwietnia, kreację przygotowała agencja VA Strategic Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.
0 1 0 0 0 5.04.2007Lenovo na 1 miejscu w raporcie GreenpeaceLenovo zostało docenione przez Greenpeace za postęp, który firma dokonała na całym świecie w dziedzinie ekologii. W opublikowanym w kwietniu 2007 r. raporcie pt. „Guide to Greener Electronics” Greenpeace umieścił Lenovo na pierwszym miejscu wśród 14 wiodących firm technologicznych pod względem obowiązujących w firmie zasad i praktyk ekologicznych.
0 1 0 0 0 5.04.2007Legg Mason TFI S.A. współpracuje z Western Asset Management2 kwietnia 2007 Legg Mason TFI S.A. rozpoczęło współpracę z Western Asset Management Company Limited w zakresie zarządzania częścią dłużną aktywów funduszy towarzystwa.
0 1 0 0 0 5.04.2007Nestlé z nasionkami19 marca ruszyła emisja tagu, przygotowanego przez agencję McCann Ericsson jako wsparcie dla promocji on-pack „Nasionka”. Promocję zorganizowała firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific – producent płatków śniadaniowych Nestlé.