Polskie produkcje w finale europejskiego festiwalu Promax/BDA
  • 0
  • 1
3.04.2007

Polskie produkcje w finale europejskiego festiwalu Promax/BDA

Kampania wizerunkowa Discovery Historia, zatytułowana „Miejsca”, znalazła się w ścisłym finale międzynarodowego konkursu Promax/BDA w kategorii „najlepsza telewizyjna kampania wizerunkowa”. Za kreację oraz produkcję tej kampanii odpowiadała firma Timecode z Warszawy, która od listopada 2006 roku, zajmuje się autopromocją kanału Discovery Historia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2007

Ruszyła kampania reklamowa Turnieju Tenisowego J&S Cup

Już po raz szósty na kortach Warszawianki w Warszawie, rozegrany zostanie J&S Cup - Międzynarodowy Turniej Tenisowy Kobiet. Kreacje, którą przygotowała agencja reklamowa ID Advertising (www.aidi.pl), będziecie można zobaczyć zarówno w prasie jak i na szeregu różnych nośników Outdoorowych (tablice w metrze, tyły autobusów, Blow up a także nośniki typu super 12tki i super 18tki). Reklamy pojawią się również w prasie (Rzeczpospolita, G.Wyborcza, Zwierciadło i Tenis), w radio (Trójka) oraz na portalu internetowym Wirtualna Polska .

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.04.2007

Eurobank otrzymał tytuł Głównego Mecenasa AIP

Eurobank, od lat zaangażowany w rozwój Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP), otrzymał tytuł Głównego Mecenasa tej największej w Polsce instytucji promującej młodą przedsiębiorczość. Jako Mecenas, bank będzie nadal wspierał organizację finansowo, włączy się także w jej prace merytorycznie i biznesowo. eurobank jest partnerem największych inicjatyw AIP, obecnie przygotowuje także z młodymi przedsiębiorcami autorski program edukacyjny.