Ambasada Brand Communications zdobywa studencki Poznań
  • 0
  • 1
26.05.2010

Ambasada Brand Communications zdobywa studencki Poznań

Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) wygrała wraz z konsorcjum firm Ecorys Polska i Media On przetarg na realizację kampanii Akademicki Poznań, zachęcającej do podjęcia studiów w stolicy Wielkopolski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznych

Zakończyła się druga odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM” organizowanej przez Hill and Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Tym razem działania zaplanowano nietypowo – ich adresatami byli studenci medycyny. Podczas akcji edukacyjnych uświadamiających problematykę stwardnienia rozsianego, które odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie, ponad 1 000 studentów odwiedziło stoiska komputerowe z symulacją Mam SM.