Kolejne ostrzeżenie dla kierowców
  • 1
  • 1
26.05.2010

Kolejne ostrzeżenie dla kierowców

Ruszył drugi etap kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Za przygotowanie i produkcję konceptu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Legend Group. Reklamy zostały stworzone na zlecenie  Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Optymizm konsumentów wzrastał przed powodzią

Pierwsza połowa maja przyniosła kontynuację poprawy nastrojów konsumentów, budowaną przede wszystkim na wzrastającym zaufaniu do krajowej gospodarki. Mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 2,6 pkt. względem kwietnia i wynosi obecnie 96,7 pkt. Jest to najwyższa wartość osiągnięta od października 2008 roku. Sama wielkość wzrostu w maju nie należy do wysokich, pozwala to przypuszczać, że trend poprawy nastrojów konsumenckich stopniowo wyhamowuje.

25 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2010

Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków

Polacy wydają miesięcznie na kosmetyki najczęściej od 20 do 50 złotych miesięcznie – wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal www.NoweKosmetyki.pl. Takie wydatki zadeklarowało 27% badanych. 24% Polaków przeznacza na dbanie o swoją urodę od 50 do 100 złotych, a kolejne 20% – od 100 do 150 złotych. Najmniejszą grupę (5%) stanowią osoby, które miesięcznie wydają na kosmetyki więcej niż 500 złotych. Takie deklaracje pokazują, że kryzys ekonomiczny nie ma większego wpływu na wydatki Polaków na kosmetyki, a tzw. „efekt szminki” znów zadziałał.