Grey Warszawa z kampanią społeczną na rzecz akcji „Zły dotyk” Fundacji Dzieci Niczyje
  • 1
  • 1
26.05.2010

Grey Warszawa z kampanią społeczną na rzecz akcji „Zły dotyk” Fundacji Dzieci Niczyje

Grey Warszawa jest twórcą kampanii non profit, wspierającej komunikację drugiej edycji akcji „Zły dotyk”, organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje. Celem akcji jest zwrócenie uwagi polskiego społeczeństwa na dramat dzieci wykorzystywanych seksualnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznych

Zakończyła się druga odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM” organizowanej przez Hill and Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Tym razem działania zaplanowano nietypowo – ich adresatami byli studenci medycyny. Podczas akcji edukacyjnych uświadamiających problematykę stwardnienia rozsianego, które odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie, ponad 1 000 studentów odwiedziło stoiska komputerowe z symulacją Mam SM.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Optymizm konsumentów wzrastał przed powodzią

Pierwsza połowa maja przyniosła kontynuację poprawy nastrojów konsumentów, budowaną przede wszystkim na wzrastającym zaufaniu do krajowej gospodarki. Mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 2,6 pkt. względem kwietnia i wynosi obecnie 96,7 pkt. Jest to najwyższa wartość osiągnięta od października 2008 roku. Sama wielkość wzrostu w maju nie należy do wysokich, pozwala to przypuszczać, że trend poprawy nastrojów konsumenckich stopniowo wyhamowuje.