Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznych
  • 0
  • 1
26.05.2010

Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznych

Zakończyła się druga odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM” organizowanej przez Hill and Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Tym razem działania zaplanowano nietypowo – ich adresatami byli studenci medycyny. Podczas akcji edukacyjnych uświadamiających problematykę stwardnienia rozsianego, które odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie, ponad 1 000 studentów odwiedziło stoiska komputerowe z symulacją Mam SM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2010

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Optymizm konsumentów wzrastał przed powodzią

Pierwsza połowa maja przyniosła kontynuację poprawy nastrojów konsumentów, budowaną przede wszystkim na wzrastającym zaufaniu do krajowej gospodarki. Mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 2,6 pkt. względem kwietnia i wynosi obecnie 96,7 pkt. Jest to najwyższa wartość osiągnięta od października 2008 roku. Sama wielkość wzrostu w maju nie należy do wysokich, pozwala to przypuszczać, że trend poprawy nastrojów konsumenckich stopniowo wyhamowuje.

25 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2010

Kryzys nie wpływa na kosmetyczne wydatki Polaków

Polacy wydają miesięcznie na kosmetyki najczęściej od 20 do 50 złotych miesięcznie – wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal www.NoweKosmetyki.pl. Takie wydatki zadeklarowało 27% badanych. 24% Polaków przeznacza na dbanie o swoją urodę od 50 do 100 złotych, a kolejne 20% – od 100 do 150 złotych. Najmniejszą grupę (5%) stanowią osoby, które miesięcznie wydają na kosmetyki więcej niż 500 złotych. Takie deklaracje pokazują, że kryzys ekonomiczny nie ma większego wpływu na wydatki Polaków na kosmetyki, a tzw. „efekt szminki” znów zadziałał.