Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce
  • 0
  • 5
31.01.2018

Aldi zmienia wszystkie sklepy w Polsce

Sieć dyskontów Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie Aniko. Ma on ułatwić klientom zakupy. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię marki na polskim rynku.

Prace związane z wdrożeniem ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 r. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept, są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca wszystkie sklepy sieci Aldi zostaną przebudowane. Projekt wdrażany w Polsce został przygotowany zgodnie z globalną strategią marki i z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie produktów – to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności.

Format zakłada poprawę nawigacji po sklepie. Wprowadzono udogodnienia w postaci oznaczeń kolorystycznych czy ikon. Wykorzystano motyw jasnego drewna. Ponadto wprowadzono nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego. Zagwarantowano również zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła klientów.

Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też motyw regionalny w obszarze kasowym – mówi Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.

Nowy format zakłada także rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe oraz miniwózki dla najmłodszych, przewidziane w wybranych obiektach. Sieć planuje też otwarcia nowych sklepów.

  • 5

31 stycznia 2018

Reklama
Reklama