Maspex, Eurobank i Kantar Media w gronie członków IAA Polska
  • 0
  • 0
11.01.2018

Maspex, Eurobank i Kantar Media w gronie członków IAA Polska

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy przyjęło do grona swoich członków kolejne firmy. Są to Maspex, Eurobank, a także Kantar Media.

Z prawdziwym entuzjazmem witamy kolejnych członków IAA Polska. W ostatnich miesiącach szczególnie licznie zasilają nasze szeregi marketerzy. Z ich inspiracji 5 lutego br. odbędzie się spotkanie, w trakcie którego zainauguruje działalność kuria marketerów IAA Polska. W założeniu ma ona być głosem tego środowiska wobec innych uczestników procesu komunikacji marketingowej w Polsce – powiedział Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.

Grupa Maspex jest jedną z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w segmencie produktów spożywczych: soków, nektarów, napojów, produktów instant i makaronów. W Polsce jest liderem na rynku dżemów, keczupów i sosów oraz czołowym producentem w segmencie dań gotowych i przetworów warzywnych. W 2016 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży firmy osiągnęły poziom 4,27 mld zł.

Eurobank to bank z szeroką ofertą dla klientów indywidualnych. W działalności skupia się na proponowaniu nowoczesnych produktów i usług, m.in. rozwiązań w zakresie płatności mobilnych i bankowości internetowej. Jest częścią francuskiej grupy Societe Generale, jednej z największych europejskich instytucji w sektorze usług finansowych. W 2015 r. agencja Fitch przyznała Eurobankowi rating wiarygodności A-. Taka ocena potwierdza solidne podstawy kapitałowe, plasując Eurobank wśród najwyżej ocenianych banków w Polsce.

Kantar Media jest wiodącą na polskim rynku firmą badawczą, prowadzącą monitoring wydatków reklamowych we wszystkich mediach. Firma uruchomiła i rozwinęła innowacyjne systemy monitorowania telewizji, radia, prasy, kin, outdooru oraz Internetu. Dzięki nim możliwe jest prowadzenie szczegółowych analiz rynku, porównywanie kampanii reklamowych oraz obserwowanie dynamiki zmian. Z danych i analiz Kantar Media korzystają najwięksi nadawcy, wydawcy, agencje i domy mediowe, a także sami reklamodawcy.

11 stycznia 2018

Czytaj także

10 stycznia 2018

Reklama
Reklama