0 0 0 0 0 31.01.2018Kolejne firmy w IAA PolskaDo IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przystąpiły kolejne marki. To ING Bank Śląski oraz Volkswagen Group Poland.
0 0 0 0 0 31.01.2018Machine learning i paradoks wyboru. Jak Netflix personalizuje obrazy?Dobry silnik rekomendacji był kluczowy dla sukcesu Netflixa. Wykorzystując machine learning, platforma personalizuje teraz wszystko na stronie głównej, łącznie z obrazami pojawiającymi się przy filmowych tytułach.
0 1 0 0 0 31.01.2018Powstała agencja PR dla NGOAnna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Będzie się ona specjalizować przede wszystkim w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu zainteresowanego komunikacją opartą na CSR.
0 0 0 0 0 31.01.2018Biuro podróży Grecos wybrało agencję PRKompleksową obsługą public relations touroperatora Grecos zajmie się V5group. W ramach obsługi agencja będzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji, PR zewnętrzny oraz zarządzanie kryzysowe.
0 1 0 0 0 30.01.2018Firmy powinny angażować się w sprawy społeczne, równouprawnienie i wyznawane wartości. Badanie SalesforceW jaki sposób nowoczesne firmy mają szansę wzmacniać swój wizerunek? Z badania przeprowadzonego przez Salesforce wynika, że mogą to robić poprzez działania społeczne oraz stwarzanie w miejscu pracy równych szans w zakresie wynagrodzenia i rozwoju. Nagrodą jest wyższy zysk, lojalność klientów i większa efektywność pracowników.
0 0 0 0 0 30.01.2018Sprzedaż danych wzrośnie w Polsce w 2018 r. o ponad 240 proc. – prognozuje OnAudienceW 2017 r. wartość globalnego rynku danych wyniosła 13,5 mld dol. Do końca bieżącego roku ma to być 18,2 mld dol. – wynika z raportu „Global Data Market Size” opracowanego przez OnAudience z grupy Cloud Technologies. Szybko rośnie także polski rynek danych. Do końca roku ma on być wart ponad 30 mln dol. – o ponad 21 mln więcej niż rok temu.
0 4 0 0 0 30.01.2018„Rzeczpospolita” najczęściej cytowanym medium 2017 r.W rankingu najczęściej cytowanych mediów 2017 r. pierwsze miejsce zajęła „Rzeczpospolita”. Druga lokata przypadła Radiu Zet, a trzecia RMF FM.
0 1 0 0 0 30.01.2018Brand24 debiutuje na NewConnect30 stycznia firma Brand24 zadebiutowała na NewConnect. Jest to pierwszy debiut na małej giełdzie w 2018 r.
0 0 0 0 0 30.01.2018Marka Leroy Merlin obsługiwana przez Clue PRSieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu Leroy Merlin wybrała agencję public relations. Agencja Clue PR zajmie się obsługą biura prasowego marki. Będzie też współorganizować konferencję prasową poświęconą prezentacji kolekcji wiosna/lato 2018.
1 0 0 0 1 30.01.2018Fikcyjna gwiazda disco polo w kampanii VivusaMarka Vivus.pl rozpoczęła kampanię, której ambasadorem jest Mr Hi’s. To fikcyjna gwiazda muzyki disco polo. W ramach działań powstał utwór „Kasę bierz”.