Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?

Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?

Transakcje i waluty przyszłości. Jak marki mogą włączyć się w ten obieg?
Szymon Śliwiński

Szymon Śliwiński

-

Szymon Śliwiński

Szymon Śliwiński

Crowdfunding, mobilne płatności, serwisy płatności P2P, aplikacje do zarządzania finansami, waluty wirtualne (bitcoin) – tego rodzaju zjawiska ze sfery finansów, obrotu i zarządzania pieniędzmi zmieniają nasze zachowania i podejście do pojęcia wartości. Które z nich jednak przyjmą się na szerszą skalę, a które po prostu wygasną? Tym kwestiom poświęcony jest projekt badawczy „Future of Money”, realizowany przez Starcom Mediavest Group.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się