Bielizna, która nie istniałaBielizna, która nie istniałaBielizna, która nie istniałaBielizna, która nie istniała
Kiedyś był to produkt no name (fot. Pixabay)

Bielizna, która nie istniała

Bielizna, która nie istniała
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kupowanie drogiej bielizny globalnych marek, jak Calvin Klein czy Victoria’s Secret, jest dzisiaj równie powszechne, jak nabywanie innych produktów z kategorii premium. Tymczasem jeszcze 30 lat temu bielizna należała do tzw. produktów podstawowych (commodities), kupowanych niemal wyłącznie w sieciach handlowych. Kryterium decyzji zakupowej była w odniesieniu do niej głównie cena. Dlaczego więc właśnie wtedy producenci zdecydowali się na budowanie marek bielizny?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się