- 1
- 1
Visa z kampanią nawiązującą do IO w Paryżu
Visa prowadzi nową kampanię w Europie Środkowo-Wschodniej. Zaprasza w niej posiadaczy kart do przeżywania emocji w związku Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.
Visa jest oficjalnym partnerem płatniczym i technologicznym Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich. W kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.
W ramach igrzysk powstała 13. odsłona Team Visa
W jej skład weszło 136 sportowców z całego świata. Siedmioro z nich wzięło udział w nowej kampanii. W jej ramach zaangażowali się w działania dostarczające posiadaczom kart Visa emocji związanych z tym wydarzeniem.
- Iga Świątek,
- Kinga Dróżdż,
- Josef Dostál (Czechy),
- Anna Luxová (Czechy),
- Jakub Grigar (Słowacja),
- Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja),
- Kristóf Milák (Węgry)
– dzielą się swoją pasją. Zachęcają twórców z pokolenia Z do robienia tego, co sprawia im radość i doskonalenia się.
Kampania z udziałem sportowców obejmuje Czechy, Polskę, Słowację, Węgry, Rumunię oraz Bułgarię. Dla posiadaczy kart marki pojawią się specjalne oferty i loterie, w których do wygrania są m.in. bilety na Igrzyska Olimpijskie i Paralimpijskie.
Spoty kampanii będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social mediach. Za adaptację konceptu kreatywnego, jego realizację oraz koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi. Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2024 r.
- 1