Visa z kampanią nawiązującą do IO w Paryżu - Marketing przy Kawie
Visa z kampanią nawiązującą do IO w Paryżu
  • 1
  • 1
8.05.2024

Visa z kampanią nawiązującą do IO w Paryżu

Visa prowadzi nową kampanię w Europie Środkowo-Wschodniej. Zaprasza w niej posiadaczy kart do przeżywania emocji w związku Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

Visa jest oficjalnym partnerem płatniczym i technologicznym Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich. W kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

W ramach igrzysk powstała 13. odsłona Team Visa

W jej skład weszło 136 sportowców z całego świata. Siedmioro z nich wzięło udział w nowej kampanii. W jej ramach zaangażowali się w działania dostarczające posiadaczom kart Visa emocji związanych z tym wydarzeniem.

  • Iga Świątek,
  • Kinga Dróżdż,
  • Josef Dostál (Czechy),
  • Anna Luxová (Czechy),
  • Jakub Grigar (Słowacja),
  • Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja),
  • Kristóf Milák (Węgry)

– dzielą się swoją pasją. Zachęcają twórców z pokolenia Z do robienia tego, co sprawia im radość i doskonalenia się.

Kampania z udziałem sportowców obejmuje Czechy, Polskę, Słowację, Węgry, Rumunię oraz Bułgarię. Dla posiadaczy kart marki pojawią się specjalne oferty i loterie, w których do wygrania są m.in. bilety na Igrzyska Olimpijskie i Paralimpijskie.

Spoty kampanii będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social mediach. Za adaptację konceptu kreatywnego, jego realizację oraz koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi. Kampania trwa od 16 kwietnia do 31 maja 2024 r.

  • 1
Visa z kampanią przed IO

Visa z kampanią przed IO

8 maja 2024

7 maja 2024