Agencja Marketingu Mobilnego EL2 dla Heinekena
  • 0
  • 1
17.03.2008

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 dla Heinekena

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zorganizowała promocję „Heineken – Wygraj bilet na najlepsze granie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Inauguracja Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego 2008

Narodowe Centrum Kultury ogłosiło oficjalne otwarcie obchodów Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego (ERDM) w Polsce, inicjatywy której celem jest promocja dialogu międzykulturowego, wspieranie budowy spójnego, ale jednocześnie również otwartego środowiska kulturowego, w którym różne tożsamości etniczne, religijne i narodowe współistnieją ze sobą zarówno na poziomie całej wspólnoty europejskiej, jak i w obrębie poszczególnych państw członkowskich.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Rusza kampania McCann Erickson dla Banku BGŻ

Agencja McCann Erickson przygotowała kolejną kampanię produktową dla Banku BGŻ „Wszystko w jednym okienku”. Komunikacja zakłada prezentację pakietów usług oraz uproszczenie wszelkich procedur bankowych dla firm. Kampania odnosi się bezpośrednio do istotnego dla przedsiębiorców tematu „jednego okienka”, przy którym zapracowany przedsiębiorca załatwia wszelkie sprawy bankowe związane z prowadzeniem działalności.