0 1 0 0 0 27.03.2008Koszykówka w TrójmieściePolska oferta na organizację Euro 2011 w koszykówce kobiet zyskała poparcie Międzynarodowej Federacji Koszykówki. W związku z tym mistrzostwa EuroBasket Women 2011 odbędą się w Trójmieście. Przygotowaniem przedstawionych delegatom FIBA materiałów promujących Polskę, czyli filmu, prezentacji multimedialnej oraz folderu zajęła się Zero,2 Sport.
0 1 0 0 0 27.03.2008Comarch nagrodzony za rozwiązanie z dziedziny Web 2.0Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” ("Innovationspreis 2008") za produkt Virtual Consulting Services (VCS) - platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody "Innovationspreis 2008" zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach.
0 1 0 0 0 27.03.2008Planeta FM rozpoczyna kampanię reklamowąPod koniec marca rusza kampania reklamowa ponadregionalnej rozgłośni młodzieżowej Planeta FM – 100% Imprezowych Hitów. W pierwszej fazie pojawią się banery reklamowe w internecie oraz nośniki indoorowe w placówkach edukacyjnych. Poza internetem i indoorem, w następnym etapie kampania obejmie również prasę.
0 1 0 0 0 27.03.2008Carlo Tassara rozpoczyna przetargi na agencję reklamową i dom mediowySpółka Alior Polska powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce banku uniwersalnego, rozpoczyna proces wyboru agencji reklamowej i domu mediowego, które wprowadzą na rynek markę nowego banku.
0 1 0 0 0 27.03.2008Kampania internetowa biura tłumaczeń KreaktywW kwietniu rusza kampania internetowa biura tłumaczeń Kreaktyw. Wiodącym przesłaniem planowanych działań jest wskazanie na łatwość dostępu do usług związanych z tłumaczeniami oraz użyteczność wykorzystania rozwiązań internetowych w pracy klientów instytucjonalnych.
0 1 0 0 0 27.03.2008Ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania marki HusqvarnaDo czerwca 2008 roku w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie trwać będzie kampania reklamowa maszyn marki Husqvarna.
0 1 0 0 0 27.03.2008Pierwszy numer magazynu „Poligrafia & Reklama” na rynkuPismo zostało zaprezentowane 12 marca na poznańskich targach Euro – Reklama OUTDOOR EXPO.
0 1 0 0 0 27.03.2008Empathy Interactive pracuje dla Monetto.plSocial lending, popularne w Europie zachodniej pożyczki udzielane bez pośrednictwa banków, za sprawą serwisu Monetto.pl dotarły również do Polski. Za zaprojektowanie i wdrożenie systemu internetowego, odpowiedzialna była krakowska agencja Empathy Interactive.
0 1 0 0 0 27.03.2008Makro Cash & Carry na XII międzynarodowych targach EurogastroMakro Cash & Carry po raz kolejny będzie gościć klientów i zainteresowanych branżą gastronomiczną na swoim stoisku na targach EuroGastro 2008 - największej imprezie targowej branży gastronomiczno – hotelarskiej odbywającej się w dniach 27 -29 marca 2008 r. w Pałacu Kultury i Nauki.
0 1 0 0 0 27.03.2008Clear Channel Outdoor wprowadza usługi wykorzystujące telefonię komórkowąNowy produkt nosi nazwę Clear Channel Interact i jest wprowadzany przez brytyjski oddział koncernu. Usługa opiera się na wyposażeniu nośników reklamy zewnętrznej Clear Channel w specjalne kody. Poprzez wprowadzenie odpowiedniego kodu do telefonu komórkowego konsumenci będą mogli uzyskać dodatkowe informacje o reklamowanym produkcie lub dostęp do ciekawych aplikacji.