8,8 mld zł na reklamy w Polsce w 2017 r. Najbardziej wzrosły wydatki na internet i TV, spadły na prasę
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 6
27.02.2018

8,8 mld zł na reklamy w Polsce w 2017 r. Najbardziej wzrosły wydatki na internet i TV, spadły na prasę

W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł. Oznacza to wzrost o 2,3 proc. względem roku poprzedniego. Zgodnie z prognozami dynamika wydatków w czwartym kwartale istotnie przyspieszyła, a inwestycje reklamodawców wzrosły aż o 5,5 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 lutego 2018

26 lutego 2018