Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9%
  • 0
  • 1
4.12.2017

Zenith: w 2018 r. rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 1,9%

Wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 2%. Suma wydatków na reklamę zamknie się w kwocie 7,043 mld zł netto − wynika z prognoz agencji mediowej Zenith. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką. Spodziewany jest wzrost o 1,9%. Na koniec roku osiągnie on wartość 7,177 mld zł netto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2017