1 0 0 0 1 16.02.2018„Bierz dychę, oddaj dychę” – kampania firmy Super Grosz1 lutego firma pożyczkowa Super Grosz rozpoczęła kampanię „Bierz dychę, oddaj dychę”. Działania prowadzone są w telewizji, radiu oraz Internecie. Ich bohaterem jest Sprytny Stefan.
0 0 0 0 0 16.02.2018Bank Millennium ma zwrócić opłaty za usługę Pakiet bezpieczeństwaBank Millennium automatycznie dodawał do kart płatniczych płatną usługę Pakiet bezpieczeństwa. Konsumenci nie mieli wyboru. UOKiK ustalił, że mogła to być nieuczciwa praktyka rynkowa. Zobowiązał bank do zwrotu opłat wszystkim, którzy złożą reklamację.
1 1 0 0 3 15.02.2018Sterta ubrań w oknie wystawowym Harrodsa zwraca uwagę na problem nadprodukcji odzieżyHarrods to londyński luksusowy dom towarowy. W czterech z jego okien wystawowych pojawiły się jednak ostatnio sterty ubrań. To pomysł marki Vetements. Ma on zwrócić uwagę na problem nadprodukcji odzieży.
0 1 0 0 0 15.02.2018„AdReport Trend Q4”. Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w InternecieW czwartym kwartale 2017 r. najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda – pokazują dane systemu monitoringu reklamy online AdReport. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln zł. Na reklamę samochodów online wydano w sumie o 700 tys. zł więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (wzrost o 1,6 proc.).
1 0 0 0 1 15.02.2018Tymbark w kampanii przekonuje, że w naturze nic nie ginieRozpoczęła się kampania soków Tymbark Vitamini. Promowane są one jako naturalne źródło witaminy A z beta-karotenu i błonnika, które kryje w sobie marchew.
3 0 0 0 0 15.02.2018Maybelline w styczniu maluje na YouTube. Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard”Do styczniowego zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” trafiły dwa filmy „Make Up in The City”. To seria marki Maybelline, w której Jarosław Juźwin zaprasza do studia gości i prezentuje pomysły na makijaż. Jeden odcinek zajął miejsce pierwsze, a kolejny czwarte. Druga pozycja należy do Almette. Podium zamyka Kuchnia Lidla.
0 0 0 0 0 15.02.2018McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieciFirma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.
0 2 0 0 0 15.02.2018Branża farmaceutyczna wciąż największym reklamodawcą w telewizji. Ranking CodemediaTop 10 najbardziej aktywnych reklamodawców 2017 r. według domu mediowego Codemedia ponownie otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego sektora – GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile oraz Orange. Dołączył za to inny telekom – Polkomtel.
0 1 0 0 0 15.02.2018Powstała agencja marketingu muzycznegoDziałalność rozpoczęła agencja marketingu muzycznego High&. Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda. Firma oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii opartych na branded content z wykorzystaniem muzyki.
1 0 0 0 0 15.02.2018Szymon Majewski w kampanii Plusa dla firmPlus rozpoczął kampanię promocyjną oferty dla firm. W spocie zatytułowanym „Pizzeria” ponownie oglądać można Szymona Majewskiego.