Polacy nie potrafią poprawnie wskazać sponsorów zimowych igrzysk w Pjongczang
  • 0
  • 4
8.02.2018

Polacy nie potrafią poprawnie wskazać sponsorów zimowych igrzysk w Pjongczang

Jaka jest znajomość oficjalnych partnerów igrzysk olimpijskich w Pjongczang oraz sponsorów Polskiego Komitetu Olimpijskiego? Zbadała to agencja mediowa Starcom. W obu kategoriach najwyższe wskazania w badaniu świadomości spontanicznej uzyskały marki Orlen i 4F.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Oglądam olimpiady w langłydżu. od kilkunastu lat.
Między innymi odstrasza mnie polski komentarz - nierzadko oderwany od wydarzeń na arenie, często zwyczajnie przeszkadzający w odbiorze wydarzeń, nieudolni eksperci i niepotrzebni celebryci.

Czy potrafiłbym wskazać sponsorów polskiej reprezentacji?
Wątpię, choć mógłbym zgadywać, że są to państwowe firmy, którym rachunek ekonomiczny takiego sponsoringu jest mocno obojętny.

8 lutego 2018