Słaba oglądalność olimpiady w Pjongczang. Polacy nie interesują się sportem jako takim, lecz jedynie „kibicują naszym” - Marketing przy Kawie
Słaba oglądalność olimpiady w Pjongczang. Polacy nie interesują się sportem jako takim, lecz jedynie „kibicują naszym”
  • 0
  • 1
27.02.2018

Słaba oglądalność olimpiady w Pjongczang. Polacy nie interesują się sportem jako takim, lecz jedynie „kibicują naszym”

Oglądalność igrzysk olimpijskich jest bezpośrednio powiązana z sukcesami polskich sportowców. Ubogie pod względem liczby medali igrzyska w Pjongczang śledziło ponad 60% widzów mniej niż dużo lepsze dla nas sportowo zawody w Soczi 4 lata temu. Pokazuje to analiza Havas Sports & Entertainment.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Pora emisji, praca zawodowa i takie tam duperele powodowały, że Polacy nie oglądali igrzysk.

26 lutego 2018