W rok 2018 wchodzimy ze świeżym zapałem i planami. Tymczasem przedstawiamy 8 tematów, które wydały nam się najistotniejsze w minionym roku. To zjawiska, które nadal warto obserwować – ich przejawy i efekty z pewnością nie zbledną w ciągu nadchodzących miesięcy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
YouTube i Facebook pod ostrzałem reklamodawców i rządów
To był dziwny, nieco schizofreniczny rok dla obu potężnych serwisów społecznościowych. Finansowo wszystko było w porządku: YouTube (Google) i Facebook zarabiały krocie. Wystarczy spojrzeć na to, ile globalnych przychodów reklamowych przypadało na oba koncerny. W reklamie internetowej aż 61% (18% FB, 44% Google), we wszystkich reklamach, także tradycyjnych, 25% (7% FB, 18% Google).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.