2017 rok w marketingu, reklamie i mediach2017 rok w marketingu, reklamie i mediach2017 rok w marketingu, reklamie i mediach2017 rok w marketingu, reklamie i mediach
Z nową siłą w nowy rok (fot. solvod/Fotolia)

2017 rok w marketingu, reklamie i mediach

2017 rok w marketingu, reklamie i mediach
Redakcja

Redakcja

-

W rok 2018 wchodzimy ze świeżym zapałem i planami. Tymczasem przedstawiamy 8 tematów, które wydały nam się najistotniejsze w minionym roku. To zjawiska, które nadal warto obserwować – ich przejawy i efekty z pewnością nie zbledną w ciągu nadchodzących miesięcy.

YouTube i Facebook pod ostrzałem reklamodawców i rządów
To był dziwny, nieco schizofreniczny rok dla obu potężnych serwisów społecznościowych. Finansowo wszystko było w porządku: YouTube (Google) i Facebook zarabiały krocie. Wystarczy spojrzeć na to, ile globalnych przychodów reklamowych przypadało na oba koncerny. W reklamie internetowej aż 61% (18% FB, 44% Google), we wszystkich reklamach, także tradycyjnych, 25% (7% FB, 18% Google).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się