Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?
Marki powstają w ludzkim umyśle (fot. Shutterstock)

Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?

Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?
Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

-

współzałożyciel, prezes, DN Design Group

Joanna Roszkowska

Joanna Roszkowska

współzałożyciel, prezes, DN Design Group

Od 28 lat projektant oraz doradca ds. wizerunku marek produktowych i korporacyjnych. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Współzałożone przez nią Studio DN Design Group specjalizuje się w tworzeniu opakowań, corporate identity oraz nowych marek. Jest współtwórcą wizerunku takich marek, jak Polpharma, Hortex, Warbud, Media Expert, Bakoma, Fanex czy Łowicz.

Magdalena Konopa

Magdalena Konopa

-

specjalistka ds. komunikacji, audytu i strategii marek, DN Design Group

Magdalena Konopa

Magdalena Konopa

specjalistka ds. komunikacji, audytu i strategii marek, DN Design Group

Ze Studio DN związana od 11 lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Brand Design. Autorka publikacji z zakresu brandingu i strategii, zafascynowana wpływem nowych technologii na sposoby komunikacji.

Co sprawia, że opakowanie naprawdę wyróżnia się z masy innych? Jakie materiały należy wykorzystać, aby wywołać określone zachowania, spostrzeżenia i emocje u konsumenta? Jak opakowanie może wpłynąć na naszą ocenę jego zawartości? Neurodesign próbuje udzielić odpowiedzi na te i więcej pytań, wykorzystując wiedzę na temat funkcjonowania mózgu do projektowania skutecznych produktów i opakowań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się