Marka Bieluch pyta na fan page'u o wybór dania w oczekiwaniu na karę śmierci, kampania łódzkiej Manufaktury budzi skojarzenia z pogromem Żydów nazywanym kryształową nocą, firma Profi promuje zupę hasłem nawiązującym do jednej z najgłośniejszych kampanii społecznych w Polsce. Wcześniej Adidas próbuje zamalować graffiti na warszawskim Służewcu. Co sprawia, że tylko niektóre wpadki marek zamieniają się w prawdziwe kryzysy wizerunkowe?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |