Mały wielki kryzys - Marketing przy Kawie
Mały wielki kryzysMały wielki kryzysMały wielki kryzysMały wielki kryzys

Mały wielki kryzys

Mały wielki kryzys
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

Marka Bieluch pyta na fan page'u o wybór dania w oczekiwaniu na karę śmierci, kampania łódzkiej Manufaktury budzi skojarzenia z pogromem Żydów nazywanym kryształową nocą, firma Profi promuje zupę hasłem nawiązującym do jednej z najgłośniejszych kampanii społecznych w Polsce. Wcześniej Adidas próbuje zamalować graffiti na warszawskim Służewcu. Co sprawia, że tylko niektóre wpadki marek zamieniają się w prawdziwe kryzysy wizerunkowe?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to