Jedna gafa, chwilowe uśpienie ostrożności może oddalić sukces i zmienić sposób odbioru firmy. Zarządzający międzynarodową marką muszą nieustannie pamiętać o kilku fundamentalnych zasadach. Jedną z nich jest wystrzeganie się omyłek translatorskich. Burton, brytyjska firma odzieżowa, boleśnie odczuła konfrontację z cyrylicą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdy już zdobyliśmy środki na ogólnoświatową kampanię reklamową, powinniśmy uświadomić sobie nie tylko to, ile milionów mamy w rękach, ale przede wszystkim – ile milionów odbiorców zobaczy wyniki naszej ciężkiej pracy. Zdobycie pozytywnego rozgłosu i uznania wśród potencjalnych klientów może stać się niewiarygodnym wyzwaniem, jeśli weźmiemy pod uwagę mozaikę różnych kultur, języków, przekonań religijnych i politycznych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.