Tiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikTokuTiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikTokuTiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikTokuTiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikToku
Jak utrzymać się na tiktokowej fali? (fot. George Despiris/Pexels)

Tiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikToku

Tiktokowy kompas, czyli 5 efektywnych modeli prowadzenia profilu na TikToku
Magdalena Marek-Terelak

Magdalena Marek-Terelak

-

creative director, Space Cat Industries

Magdalena Marek-Terelak

Magdalena Marek-Terelak

creative director
Space Cat Industries

Przez 12 lat doświadczenie zbierała głównie w agencjach sieciowych, jak Isobar czy MSLGroup, z czego ostatnie 6 lat w agencji Havas Creative Group na stanowisku associate creative directora. Odpowiadała kreatywnie za projekty takich marek jak Canal+, Olx, Stock, Betclic, Polpharma czy Huawei. Zdobywczyni wielu nagród branżowych zarówno polskich, jak i międzynarodowych: GoldenDrum, European Mixx Award, Effie, KTR i Innovation Award. Obecnie zarządza działem kreacji w SpaceCat Industires, gdzie rozwija kompetencje kreatywne agencji.

Jeśli można do czegoś porównać TikToka, to byłby to z pewnością wzburzony ocean. Dlaczego? Bo w tym serwisie cyklicznie zalewają nas fale trendów, doświadczamy przypływów i odpływów popularnych twórców, a jeśli naruszymy prawa autorskie, to czeka nas burza z piorunami w komentarzach. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? I jak znaleźć odpowiedni kierunek w tych odmętach algorytmów?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja