Szampan? Tylko francuski. Samochód? Solidny, czyli najpewniej niemiecki. Stereotypy narodowe są silne. Wielki problem z ich przełamaniem mają m.in. azjatyccy producenci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed takim właśnie problemem stanął browar warzący piwo Tiger Beer – marki, której korzenie sięgają Singapuru. W swojej strefie kulturowej Tygrys jest znany i ceniony, ale na półkach zachodnich sklepów trudno mu się przebić.
Musiał więc spróbować obalić stereotyp niskiej jakości. Zrobił to nie przez rzucenie rękawicy chmielowej konkurencji, lecz zwykłe przedstawienie się konsumentom.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.