Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?

Solidny jak Chińczyk?

Solidny jak Chińczyk?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Szampan? Tylko francuski. Samochód? Solidny, czyli najpewniej niemiecki. Stereotypy narodowe są silne. Wielki problem z ich przełamaniem mają m.in. azjatyccy producenci.

Przed takim właśnie problemem stanął browar warzący piwo Tiger Beer – marki, której korzenie sięgają Singapuru. W swojej strefie kulturowej Tygrys jest znany i ceniony, ale na półkach zachodnich sklepów trudno mu się przebić.

Musiał więc spróbować obalić stereotyp niskiej jakości. Zrobił to nie przez rzucenie rękawicy chmielowej konkurencji, lecz zwykłe przedstawienie się konsumentom – wyjaśnienie, skąd właściwie pochodzi i co ma do zaoferowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się