Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?Solidny jak Chińczyk?
Chińszczyzna – w handlu to nie kojarzy się najlepiej (fot. kadr ze spotu piwa Tiger)

Solidny jak Chińczyk?

Solidny jak Chińczyk?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Szampan? Tylko francuski. Samochód? Solidny, czyli najpewniej niemiecki. Stereotypy narodowe są silne. Wielki problem z ich przełamaniem mają m.in. azjatyccy producenci.

Przed takim właśnie problemem stanął browar warzący piwo Tiger Beer – marki, której korzenie sięgają Singapuru. W swojej strefie kulturowej Tygrys jest znany i ceniony, ale na półkach zachodnich sklepów trudno mu się przebić.

Musiał więc spróbować obalić stereotyp niskiej jakości. Zrobił to nie przez rzucenie rękawicy chmielowej konkurencji, lecz zwykłe przedstawienie się konsumentom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się