Szampan? Tylko francuski. Samochód? Solidny, czyli najpewniej niemiecki. Stereotypy narodowe są silne. Wielki problem z ich przełamaniem mają m.in. azjatyccy producenci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed takim właśnie problemem stanął browar warzący piwo Tiger Beer – marki, której korzenie sięgają Singapuru. W swojej strefie kulturowej Tygrys jest znany i ceniony, ale na półkach zachodnich sklepów trudno mu się przebić.
Musiał więc spróbować obalić stereotyp niskiej jakości. Zrobił to nie przez rzucenie rękawicy chmielowej konkurencji, lecz zwykłe przedstawienie się konsumentom – wyjaśnienie, skąd właściwie pochodzi i co ma do zaoferowania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.