Twoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widząTwoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widząTwoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widząTwoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widzą
Czy masz wpływ na opinie o swojej aplikacji? Tak, i to ogromny (fot. Pixabay)

Twoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widzą

Twoja mobilna aplikacja – jak ją piszą, tak ją widzą
Katarzyna Hernik

Katarzyna Hernik

-

app marketing strategy & appPR specialist, Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Katarzyna Hernik

Katarzyna Hernik

app marketing strategy & appPR specialist
Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Entuzjastka nowych technologii, dobrego designu i soczystego content marketingu. Od 4 lat związana z marketingiem aplikacji mobilnych. Interesuje się literaturą i modą. Dla relaksu startuje w triathlonach i ogląda stare filmy.

W czasach, kiedy więcej osób ma smartfona niż szczoteczkę do zębów, trudno nie doceniać siły drzemiącej w biznesie mobilnym. Dzisiaj więc kilka słów o tym, jak wchodzić w interakcje z użytkownikami mobilnymi i czy istnieje coś takiego jak app-PR.

Ponad 90% czasu przeznaczanego na korzystanie z urządzeń osobistych użytkownicy spędzają z aplikacjami. Czas ten wynosi średnio 5 godzin dziennie. Co to oznacza dla właścicieli aplikacji mobilnych? Że mogą liczyć na stałą i przynoszącą realne korzyści interakcję z osobami, które same wybrały aplikację, decydując się na jej pobranie.

Żeby nie było jednak tak łatwo – wyjątkowe znaczenie ma jakość wspomnianej interakcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się