W czasach, kiedy więcej osób ma smartfona niż szczoteczkę do zębów, trudno nie doceniać siły drzemiącej w biznesie mobilnym. Dzisiaj więc kilka słów o tym, jak wchodzić w interakcje z użytkownikami mobilnymi i czy istnieje coś takiego jak app-PR.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ponad 90% czasu przeznaczanego na korzystanie z urządzeń osobistych użytkownicy spędzają z aplikacjami. Czas ten wynosi średnio 5 godzin dziennie. Co to oznacza dla właścicieli aplikacji mobilnych? Że mogą liczyć na stałą i przynoszącą realne korzyści interakcję z osobami, które same wybrały aplikację, decydując się na jej pobranie.
Żeby nie było jednak tak łatwo – wyjątkowe znaczenie ma jakość wspomnianej interakcji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.