Branża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłośćBranża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłośćBranża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłośćBranża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłość
Mobile to branża otwarta na nowości (fot. Pixabay)

Branża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłość

Branża mobile i gier mobilnych w 2021 roku – trendy i wyzwania na przyszłość
Michał Pietruszka

Michał Pietruszka

-

head of mobile product, Mobiem Polska (Grupa Interia.pl)

Michał Pietruszka

Michał Pietruszka

head of mobile product
Mobiem Polska (Grupa Interia.pl)

Zajmuje się m.in. konsultacjami w zakresie rozwoju produktów reklamowych i doradztwem w kwestii rozpoznania nowych obszarów biznesowych. Monitoruje branżowe trendy, wdraża proponowane rozwiązania, zarządza zbieranymi przez spółkę danymi i rekomenduje sposoby ich monetyzacji. Nadzoruje też dział realizacji zleceń oraz kreacji reklamowych. Wcześniej pracował w Spicy Mobile, ClickAd i CR Media Consulting.

W Polsce rok 2021 był dla branży mobile czasem dobrej passy, ale też intensywnej pracy ze względu na ciągły wzrost liczby użytkowników i urządzeń oraz konieczność sprostania coraz wyższym wymaganiom konsumentów, jak i reklamodawców. Trudno byłoby wskazać konkretne wydarzenia, które wywarły znaczący wpływ na cały rynek. Jednak po 2020 roku, który zmienił oblicze wszystkiego, sam fakt nastania nowej normalności i względnej stabilizacji jest już dużym wydarzeniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się