Wybierając narzędzie marketing automation, kierujesz się zapewne tym, co przeczytasz w ofertach dostawców. Nie wszystkie ważne informacje znajdziesz standardowo w ofercie. Z poniższego artykułu dowiesz się, co warto wziąć pod uwagę, o co dopytać oferentów oraz co może cię zaskoczyć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To prawda, że zamysł marketing automation jest taki, by automatyzować powtarzalne działania marketingowe. Ten system nie zadziała jednak bez nakładu pracy. Chcąc wykonać samodzielnie te wszystkie operacje, które przeprowadzi system MA, niewątpliwie musiałbyś włożyć w to wielokrotnie więcej czasu. Ale z drugiej strony pamiętaj, że musisz poświęcić sporo wysiłku i uwagi na wdrożenie oraz obsługę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.