Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?
Przewodnik po marketing automation (źr. ilustr.: Convertis)

Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?

Tajemnice marketing automation – czego nie dowiesz się z ofert dostawców?
Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

-

dyrektor zarządzający, Convertis

Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

dyrektor zarządzający
Convertis

Doświadczony manager z dyplomem MBA, coach, a także podcaster. W podcaście „Rozmowy na zapleczu”, wspólnie z właścicielami i managerami e-sklepów, wymienia się doświadczeniami zawodowymi. To pełne konkretu dyskusje o prowadzeniu e-biznesu.

Wybierając narzędzie marketing automation, kierujesz się zapewne tym, co przeczytasz w ofertach dostawców. Nie wszystkie ważne informacje znajdziesz standardowo w ofercie. Z poniższego artykułu dowiesz się, co warto wziąć pod uwagę, o co dopytać oferentów oraz co może cię zaskoczyć.

To prawda, że zamysł marketing automation jest taki, by automatyzować powtarzalne działania marketingowe. Ten system nie zadziała jednak bez nakładu pracy. Chcąc wykonać samodzielnie te wszystkie operacje, które przeprowadzi system MA, niewątpliwie musiałbyś włożyć w to wielokrotnie więcej czasu. Ale z drugiej strony pamiętaj, że musisz poświęcić sporo wysiłku i uwagi na wdrożenie oraz obsługę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się