Czy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tworzenie markowego contentu wideo zyskuje na popularności. Dzięki dostępowi do odpowiednich narzędzi łatwiej jest dziś tworzyć filmy, a odbiorcy chętnie je oglądają. Wykorzystanie komunikacji wizualnej bazującej na filmie staje się coraz ważniejszym elementem strategii komunikacji firm, YouTube zaś – podstawową platformą do tego działania.
Nic dziwnego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.