Pozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowePozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowePozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowePozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowe
Mieć kanał na YT i wrzucać filmy – to o wiele za mało (fot. Pixabay)

Pozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowe

Pozycjonowanie filmów na YouTube – poznaj najważniejsze czynniki rankingowe
Katarzyna Jakubów-Tyka

Katarzyna Jakubów-Tyka

-

kierownik działu SEO, Netim

Katarzyna Jakubów-Tyka

Katarzyna Jakubów-Tyka

kierownik działu SEO
Netim

Odpowiada za pracę i rozwój zespołu specjalistów SEO i content marketingu oraz wsparcie rozwoju i promocji firmy. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii budowania popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych i merytorycznym konsultingu przy jej realizacji. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu audytów oraz optymalizacji serwisów zasięgowych i e-commerce, w tym na rynki zagraniczne, link buildingu i pozycjonowaniu wideo. Lubi wykorzystywać potencjał różnych działań marketingu online w tworzonych strategiach zwiększania widoczności stron.

Czy wystarczy tworzyć kolejne filmy i umieszczać je na YouTube, a one same zaczną przekładać się na większą rozpoznawalność marki czy sprzedaż? Nie. Trzeba jeszcze wiedzieć, jak zwiększyć widoczność firmowych materiałów wideo. Oprócz tego warto budować społeczność, która kupuje oferowane produkty lub usługi.

Tworzenie markowego contentu wideo zyskuje na popularności. Dzięki dostępowi do odpowiednich narzędzi łatwiej jest dziś tworzyć filmy, a odbiorcy chętnie je oglądają. Wykorzystanie komunikacji wizualnej bazującej na filmie staje się coraz ważniejszym elementem strategii komunikacji firm, YouTube zaś – podstawową platformą do tego działania.

Nic dziwnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się