Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!
Storytelling dla marketerów (fot. lassedesignen/Fotolia.com)

Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!

Jak przełamać attention crash? Opowiadaj szybciej!
Anna Błaszczyk

Anna Błaszczyk

-

copywriter, Conversacja

Anna Błaszczyk

Anna Błaszczyk

copywriter
Conversacja

Absolwentka kulturoznawstwa UŁ (specjalizacja: twórcze pisanie). W agencji storytellingu, copywritingu i marketingu analitycznego Conversacja wdraża narzędzia creative writingu do projektów z zakresu marketingu internetowego. Tworzy historie marek możliwe do opowiedzenia online (WWW, Facebook, YouTube).

Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak następuje attention crash – zjawisko załamania się uwagi użytkownika Sieci.

Co gorsza, dzisiejszy odbiorca szybko się nudzi. Błyskawicznie przestaje słuchać czy oglądać, po sekundzie naciska krzyżyk w oknie przeglądarki.

Dla twórców komunikatów, również tych reklamowych, taki odbiorca to podwójne wyzwanie. Ściągnąć na siebie jego spojrzenie to jedno. Ale jak skłonić osobę z tak rozproszoną uwagą do skupienia się na spocie, nie mówiąc już o tekście?

Jest na to sposób.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja