Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?
Planuj kampanię content marketingową z myślą o jej celach (fot. Shutterstock)

Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?

Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?
Maria Malec

Maria Malec

-

content marketing specialist, Elephate

Maria Malec

Maria Malec

content marketing specialist
Elephate

Od dwóch lat związana z agencją content marketingową, gdzie zajmuje się tworzeniem treści oraz budowaniem wizerunku w sieci dla marek z branż fashion i beauty. W pracy ceni dobrą atmosferę i niestereotypowe myślenie. Prywatnie miłośniczka muzyki na żywo i dobrej kawy.

Każdy, kto choć raz planował strategię content marketingową lub brał udział w tworzeniu kampanii opartej na treściach, doskonale wie, że proces kreatywny potrafi zabrać dużo czasu. Jak go zoptymalizować i sprawić, by content osiągnął zamierzone cele?

Planowanie i przygotowywanie treści to często złożony proces, który składa się z kilku kluczowych elementów: kreacja, research, promocja. Kolejne kroki w dużej mierze zależą od typu contentu, który jest opracowywany, a także od wyznaczonych celów.

By można było mówić o rezultatach, warto mieć świadomość, jak wiele pracy trzeba włożyć w te działania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się