Każdy, kto choć raz planował strategię content marketingową lub brał udział w tworzeniu kampanii opartej na treściach, doskonale wie, że proces kreatywny potrafi zabrać dużo czasu. Jak go zoptymalizować i sprawić, by content osiągnął zamierzone cele?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Planowanie i przygotowywanie treści to często złożony proces, który składa się z kilku kluczowych elementów: kreacja, research, promocja. Kolejne kroki w dużej mierze zależą od typu contentu, który jest opracowywany, a także od wyznaczonych celów.
By można było mówić o rezultatach, warto mieć świadomość, jak wiele pracy trzeba włożyć w te działania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.