Program pilotażowy eBayaProgram pilotażowy eBayaProgram pilotażowy eBayaProgram pilotażowy eBaya
Trzy, dwa, jeden... falstart (fot. Pixabay)

Program pilotażowy eBaya

Program pilotażowy eBaya
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wyobraźmy sobie, że na rynek polski wchodzi analogowa sieć komórkowa. Oferuje usługi porównywalne do tych, jakie ma jeszcze w sieci NMT Centertel. Jedynym atutem jest zaś marka – wyjątkowo dobrze znana. Albo z innej beczki: Microsoft specjalnie na nasz rynek przygotował Windows 3.11 (pamiętają Państwo ten system?). Czy byłby to powód do radości? Tak właśnie odbyła się premiera serwisu aukcyjnego eBay.pl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja