Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennieEksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennieEksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennieEksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie
Trzeba zostawić przestrzeń na pomysły (fot. Marketing przy Kawie)

Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie

Eksperymentuj dwie godziny dziennie – codziennie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W reklamie „niestandardy” to ogólna nazwa działań, które wymagają dużych nakładów, a efekt przyniosą – lub nie. Dają pole do popisu dla kreatywności marki, a także umiejętności nagłaśniania markowych przedsięwzięć. Choćby chodziło o ustawienie słupka z tajemniczym przyciskiem i kilku wynajętych aktorów na środku miejskiego placu*.

W 2011 roku Coca-Cola opracowała nową strategię Content 2020. Strategia dotyczyła tego, jak rozwijać firmowy storytelling, branded content czy ogólnie – zarządzanie treścią. Treść rozumiana była zarówno jako kampanie reklamowe, jak i mniejsze akcje przeznaczone do dystrybucji wirusowej czy realizacje z pogranicza technologii i komunikacji.
70/20/10 brzmi jak mantra
Koncept content excellence miał opierać się na zasadzie 70/20/10 dotyczącej budżetu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja