Wydobyć z danych coś więcejWydobyć z danych coś więcejWydobyć z danych coś więcejWydobyć z danych coś więcej
Człowiek jest wciąż niezbędny do poprawnych analiz danych przesyłanych przez system

Wydobyć z danych coś więcej

Wydobyć z danych coś więcej
Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

-

marketing manager, Synerise

Małgorzata Wojtasik

Małgorzata Wojtasik

marketing manager
Synerise

Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych, prowadząc projekty dla polskich i zagranicznych marek. Obecnie zajmuje się obszarem edukacji marki oraz jej działaniami promocyjnymi.

Zdarza się, że statystyki wejść na stronę internetową są bardzo obiecujące, ale liczba zamówień nie rośnie. Z dużej liczby odczytanych wiadomości z kampanii e-mail marketingowej nie ma wzrostu sprzedaży. Tego typu sytuacje nie muszą od razu oznaczać, że produkt, strona czy kampania są mało interesujące dla użytkownika. Czasem wystarczy w takich wypadkach sięgnąć po analizę danych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się