Z daleka wygląda jak typowy citylight, jakich pełno na przystankach autobusowych. Gdy jednak podejść i przyglądać się dłużej – reklama kawy Bahio okaże się czymś nieco innym niż zwykły kolorowy obrazek nakłaniający do kupna produktu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przede wszystkim dlatego, że ów produkt nie istnieje – Bahio to fikcyjna marka, wymyślona na potrzeby eksperymentu przeprowadzonego przez londyński oddział M&C Saatchi. Jego celem jest zbadanie wpływu poszczególnych elementów reklamy graficznej na jej skuteczność.
Kryjąca się za tym technologia wykorzystuje algorytm oparty na mechanizmie ewolucji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.