Prawa ewolucji w reklamie zewnętrznejPrawa ewolucji w reklamie zewnętrznejPrawa ewolucji w reklamie zewnętrznejPrawa ewolucji w reklamie zewnętrznej

Prawa ewolucji w reklamie zewnętrznej

Prawa ewolucji w reklamie zewnętrznej
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

Z daleka wygląda jak typowy citylight, jakich pełno na przystankach autobusowych. Gdy jednak podejść i przyglądać się dłużej – reklama kawy Bahio okaże się czymś nieco innym niż zwykły kolorowy obrazek nakłaniający do kupna produktu.

Przede wszystkim dlatego, że ów produkt nie istnieje – Bahio to fikcyjna marka, wymyślona na potrzeby eksperymentu przeprowadzonego przez londyński oddział M&C Saatchi. Jego celem jest zbadanie wpływu poszczególnych elementów reklamy graficznej na jej skuteczność.

Kryjąca się za tym technologia wykorzystuje algorytm oparty na mechanizmie ewolucji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się