Podsumowanie roku 2023 w SEMPodsumowanie roku 2023 w SEMPodsumowanie roku 2023 w SEMPodsumowanie roku 2023 w SEM
Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje (fot. George Milton/Pexels)

Podsumowanie roku 2023 w SEM

Podsumowanie roku 2023 w SEM
Dorota Kika

Dorota Kika

-

senior SEM expert, DevaGroup

Dorota Kika

Dorota Kika

senior SEM expert
DevaGroup

Certyfikowana specjalistka Google Ads i Google Analytics. Autorka wielu artykułów dla największych branżowych wydawnictw w Polsce. Na co dzień prowadzi, tworzy i optymalizuje kampanie w Google Ads oraz zajmuje się wdrożeniami Google Tag Manager i analityką internetową. Prywatnie fanka literatury fantasy, która lubi uciec w Bieszczady.

W branży SEM to był rok pełen zmian, nowości, automatyzacji i testowania. Ale nie oszukujmy się: od kilku lat każdy rok tak wygląda, a każdy następny będzie wyglądał podobnie. Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje. AI też jest już częścią naszej codzienności. Google dał nam w tym roku sporo szans, aby się z tą sztuczną inteligencją trochę bardziej zaprzyjaźnić. A jeśli nie zaprzyjaźnić, to po prostu zapoznać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja