Odmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywnośćOdmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywnośćOdmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywnośćOdmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywność
Warto teraz być online – sprzedażowo i komunikacyjnie (fot. Pixabay)

Odmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywność

Odmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywność
AdvertisementAdvertisement
Hanna Świątek

Hanna Świątek

-

business integration manager, Admetrics.pl

Hanna Świątek

Hanna Świątek

business integration manager
Admetrics.pl

Po okresie silnego ograniczania wydatków na marketing czas na kolejne niełatwe decyzje – tym razem związane z odmrażaniem budżetów. Które kanały marketingowe wstrzymać, a w które inwestować być może więcej niż dotąd? Odpowiedź przynoszą oczywiście narzędzia i dane analityczne. Cenna jest też analiza i obserwacja, jak wybuch epidemii zmienił zachowania konsumentów oraz ich zwyczaje zakupowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się