7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?
Ruszaj – czas na działanie (fot. Pixabay)

7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?

7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?
AdvertisementAdvertisement
Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

-

prezes, Demo Effective Launching

Jacek Sadowski

Jacek Sadowski

prezes
Demo Effective Launching

Launcher, autorytet w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Od 30 lat wprowadza na rynek nowe marki. W tym czasie wprowadził, repozycjonował, zrealizował rebranding i przebudowę prawie 300 marek. Jest autorem instrumentów do budowy i wprowadzania produktów. Tworzył strategie marek takich jak Bakoma, Tiger, W. Kruk, Kamis, Grześki, Bank BPH, Osiedle Ozon oraz Fi, Osiedle Europejskie, Mieszko i wiele innych.

Gospodarka jest na ostrym zakręcie. Marki weszły w wiraż – w Polsce, ale i na świecie. Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ktoś wypadnie z wirażu, ale inni będą mieli szansę zmienić swoją pozycję i wysunąć się na czoło. Jak to zrobić?

Zasady wychodzenia z biznesowych wiraży nadają właściwy kierunek działania właścicielom marek. Najważniejsze, aby przedsiębiorcy zmobilizowali się do działania. W obecnej sytuacji tkwi szansa dla firm, które strategiczne podejdą do gospodarczego wirażu. Marka, która precyzyjnie zaplanuje swój potencjał, a jej produkty lub koncepcja produktu będą dostosowane do dzisiejszych warunków biznesu, może zająć dobrą pozycję po uruchomieniu gospodarki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się