Gospodarka jest na ostrym zakręcie. Marki weszły w wiraż – w Polsce, ale i na świecie. Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ktoś wypadnie z wirażu, ale inni będą mieli szansę zmienić swoją pozycję i wysunąć się na czoło. Jak to zrobić?Zasady wychodzenia z biznesowych wiraży nadają właściwy kierunek działania właścicielom marek. Najważniejsze, aby przedsiębiorcy zmobilizowali się do działania. W obecnej sytuacji tkwi szansa dla firm, które strategiczne podejdą do gospodarczego wirażu. Marka, która precyzyjnie zaplanuje swój potencjał, a jej produkty lub koncepcja produktu będą dostosowane do dzisiejszych warunków biznesu, może zająć dobrą pozycję po uruchomieniu gospodarki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.