Nie dla nas lody po amerykańsku?Nie dla nas lody po amerykańsku?Nie dla nas lody po amerykańsku?Nie dla nas lody po amerykańsku?

Nie dla nas lody po amerykańsku?

Nie dla nas lody po amerykańsku?
A. Napierała, M. Koncewicz

A. Napierała, M. Koncewicz

-

A. Napierała, M. Koncewicz

A. Napierała, M. Koncewicz

Niecodzienne smaki. Chwytliwe nazewnictwo. Opowiadający historie packaging design. Generalnie dużo luzu, dystansu, kreatywności i emocji. Oto przepis amerykańskiej marki Ben & Jerry’s na doskonałego (marketingowo) loda i rynkowy sukces. Aż ma się ochotę zapytać: dlaczego tego brandu nie ma w Polsce?

Dzisiejsze perspektywy globalizacji rynkowej, rozwoju technologii oraz przepływu informacji pozwalają na szybki, wręcz ekspresowy rozwój marketingu. Dzięki sprzyjającym okolicznościom dziedzina ta stała się na wskroś dynamiczna i nowoczesna.

Nowoczesna w znaczeniu odchodzenia od standardowych środków wyrazu – np. kanonów nazw, szablonowych fontów czy form przekazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się