Häagen-Dazs – roztopiony luksusHäagen-Dazs – roztopiony luksusHäagen-Dazs – roztopiony luksus
Nie dla nas ochłoda superpremium? (fot. zicksvift/Fotolia)

Häagen-Dazs – roztopiony luksus

Häagen-Dazs – roztopiony luksus
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Porażkę Häagen-Dazs w Polsce najczęściej tłumaczy się wysoką ceną. To jednak tylko jeden z powodów. Właściciele marki lodów superpremium popełnili kilka poważnych marketingowych błędów. Nie brakowało też pecha.

O tym, że marka zniknie z polskiego rynku, poinformował pod koniec ubiegłego roku „Puls Biznesu”, ale o kłopotach właściciela brandu, amerykańskiego koncernu General Mills, mówiło się od dawna.

Paweł Nowakowski, członek zarządu Igloteksu, dystrybutora Häagen-Dazs na rynku detalicznym w Polsce stwierdził lakonicznie, że choć w kraju jest popyt na produkty premium – dla tak ogromnego podmiotu jak General Mills skala jest zbyt mała, zwłaszcza że lody to jedyny produkt firmy na polskim rynku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się