Kobiety pod ochroną zbroiKobiety pod ochroną zbroiKobiety pod ochroną zbroiKobiety pod ochroną zbroi

Kobiety pod ochroną zbroi

Kobiety pod ochroną zbroi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak dotąd na rynku odzieży sportowej dominowały produkty dla mężczyzn. Trendy i prognozy analityków wskazują jednak, że w przyszłości większe znaczenie w tej kategorii może mieć zdobycie zaufania kobiet. Jak je sobie zjednać?

Jedną z możliwości pokazała marka zza oceanu, której reklama zaprzecza dotychczasowym, wciąż dominującym w Polsce stereotypom, zgodnie z którymi rywalizacja, akcja, intensywny wysiłek są wyłącznie męską domeną.

Istniejąca od zaledwie ośmiu lat amerykańska marka odzieży sportowej Under Armour („Pod ochroną zbroi”), dotychczas ciesząca się popularnością wśród nastolatków i młodych mężczyzn, tym razem zwróciła się w stronę kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się