O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014

O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014

O obrotach sfer niebieskich – mężczyźni i kobiety w komunikacji marketingowej AD 2014
Patryk Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

-

head of strategy, Isobar Poland

Patryk Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

head of strategy
Isobar Poland

Jeżeli zgodzimy się, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus, to zauważmy też, że w reklamie te planety dawno już nie orbitowały tak daleko od siebie. To oddalenie wynika z marketerskich pomysłów i prób ich realizacji. Podczas gdy na Wenus dzieje się magia, Mars stoi pustynną monotonią i generalnie przynudza.

Marketing „kobiecy” już od jakiegoś czasu jest modnym zagadnieniem. Kolejne marki prześcigają się w tym, jak portretować współczesną kobietę i umiejętnie odpowiadać na jej potrzeby. Konsumentka AD 2014 jest oczkiem w głowie dla niemal wszystkich kategorii, od FMCG poczynając, przez technologię, na motoryzacji kończąc.

Nic zresztą w tym dziwnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się