Tylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case studyTylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case studyTylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case studyTylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case study
Jak utorować drogę klasyce? (źr. mat. agencji)

Tylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case study

Tylko dla prawdziwych Jedi. Kampania komiksów „Star Wars” w internecie – case study
Agnieszka Wołczuk

Agnieszka Wołczuk

-

junior content designer, Pitted Cherries

Agnieszka Wołczuk

Agnieszka Wołczuk

junior content designer
Pitted Cherries

W styczniu 2018 roku miała miejsce premiera serii komiksów „Star Wars: Klasyczne opowieści” wydanych przez De Agostini. Kolekcję promowano m.in. spotami telewizyjnymi. A jak starano się wzbudzić zainteresowanie nią w sieci? I na ile się to udało? Wyniki podsumowuje agencja Pitted Cherries, która zajmowała się współpracą z influencerami oraz działaniami PR.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja