Miaucząca gałąź marketinguMiaucząca gałąź marketinguMiaucząca gałąź marketinguMiaucząca gałąź marketingu
Z kotem wiele może się udać (kadr z reklamy Catverising)

Miaucząca gałąź marketingu

Miaucząca gałąź marketingu
Mikołaj Kołyszko

Mikołaj Kołyszko

-

Mikołaj Kołyszko

Mikołaj Kołyszko

Stroją dziwne miny, czają się, psocą, bawią się, czasem niszczą wszystko dookoła, a jednocześnie są symbolem słodyczy i ciepła domowego. Najciekawsze jest to, że nawet jeśli niektórzy ludzie za nimi nie przepadają – i tak chętnie oglądają je w akcji. Ich mrukliwy potencjał już niejednokrotnie wykorzystywano w reklamie. Prezentujemy zbiór reklam z kotami w rolach głównych. Swoisty catvertising, którego potencjał pozostaje jeszcze w dużej mierze niewykorzystany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się